Nem volt rossz állapotban a kis triál, de minden egyes porcikája használati és esztétikai sérüléseket szenvedett az elmúlt 33 évben.
Alkatrészenként lett megtisztítva, lepucolva, megzsírozva, beállítva, bekenve, meghúzva.....
Darabokra lett szedve a fék, megtisztítva, megcsiszolva, beállítva.
Nehéz feladatokat adott a felújítás, sokszor adódott dilemma amely választás elé állított, hogy az alkatrész használati kopásokkal vagy felújítva és lefestve kerüljön helyére.
Törekedtem az eredeti állapot megtartására, az alkatrészek megőrzésére, de festeni kellett a lámpafejet, néhány helyen a vázat, a kormányt, a blokk oldaldeklijeit, a kipufogót.
Eredeti festés maradt a matricázott üzemanyagtankon, a kipufogó hővédő rácsán, természetesen festékhibák javítva és polírozva.
Professional triál ülés menthetetlennek bizonyult, a vázra vulkanizált gumi több helyen elszakadt és elvált. Új ülés készítése mellett köteleztem el magam, alulemezből készült új alap, rá habosított polietilén és szivaccsal szteppelt marhabőr került. Kézimunkával lett rögzítve a kárpit.